söndag, juni 11, 2006

På cykeltur i Stockholm.

Idag var jag ute med cykeln igen. Det är den första cykelturen efter min operation. Cykeln som har stått och dammat igen i ett hörn behövde lite omvårdnad innan jag kunde ta ut den.

Konditionen är inte vad den har varit, men den kommer sakta tillbaka. Jag orkade bara cykla från Kungsholmen över kungsbron. Där jag stannade på en fika med Ninos & Annika.

Vi gick därefter till Glasshuset på Birkagatan. Jag provade deras ”Lakrits Fusion”, en kombination av polkagris och lakrits.

2 kommentarer:

Kycklingen sa...

Hello.. Härligt att du är på cykeln igen!!!

Jag har fixat en blog nu.. var ju tvungen att ha en egen blog för att kunna posta kommentarer till dig:-)


Kramar från kycklingen (som vill vara anonym i bloggen!!)

TibroAli sa...

Hello Joe!

Kul att du är ute och cyklar..
vi får planera en cykeltur tillsammans någon gång (har nyligen köpt en ny cykel).

Hälsningar från Tibro Ali!