fredag, januari 15, 2010

Dag 15


Jag har äntligen tagit mig tid att skriva lite, det var ett tag sedan. Och jag har lovat en recension på "Plexgear Homeserver 3000".

Ja allt verka ju fungera och den är väldigt lätt att administrera. Bara en sak dock och det är ljudet fläkten producerar. Helt otroligt högt och irriterande. Jag ska försöka byta ut denna och återkomma med en recension.

Jag har lagt upp bilderna och skickat ut konto till familjen, skulle nu vara tacksam om ni testade så att allt funkar.

Annars så är jag förskyld som alla andra och jag går på penicillin eftersom man hittat en bakterie i mina lungor. Jag mår bra men man tyckte ändå att det var lika bra att gå på en kur.

Fredag och jag är jättetrött, har just avslutat en självkurs i SharePoint på jobbet. Det går bättre att sitta hemma, det är mycket lugnare och jag kan lyssna på föreläsaren utan att någon stör.

Jag får många frågor nu på SharePoint och många vill ha hjälp med att hitta eller skapa dokument i systemet. Andra avdelningar har också kommit och frågat hur man sätter upp "siter". Så det är bra att jag går denna kurs.

Ok, lite "Lets Dance" och sedan går jag och lägger mig... mmm och drömma om den nya sängen jag har köpt som kommer om en månad :D
Här är en bild:

Inga kommentarer: