måndag, februari 11, 2008

Måndag på jobbet.


Ja då är jag här äntligen och jobbar med det jag älskar. Ja det är måndag men ändåså känns det ganska bra. Jag hade ju en liten sväng hösten 2006 på jobbet också men jag var nog inte riktigt redo då. Nej då blev jag sjuk igen och var tvungen att stanna hemma.

Och visst har mycket förändrats i arbetet men arbetskamraterna är dom samma. Jag tror nog att mitt arbete kommer att bli mycket roligt i framtiden. Men just nu försöker jag bara klara av att komma till jobbet så jag kan känna efter hur mycket jag klarar.

Bara att klara av att få arbetsplatsen att fungera kan vara ett riktigt även avancerad problemlösning. Allt fån att inte komma in på datorn till att få rätt programvara installerad eller som att kunna skriva ut på en nästskrivare är tillräckligt för tillfället.

Jag ska fösöka med 10timmar i veckan först och sedan utöka successivt

För tillfället gillar jag att komma in på månagar och jobba, men vem vet jag kanske inte tycker det om ett år.

Inga kommentarer: