lördag, februari 02, 2008

Hittade en bild.

Ja nu har jag hittat lite bilder igen. När man ser dom så kommer jag ihåg känslan och all intrycken från den tiden.

Bilden visar mig liggandes i Hjärt/lung-maskin och givetvis har jag lyckats få personalen att koppla upp mig på en dator. Jag minns att det var svårt med motoriken och kopplingen mellan hjärnan och fingrarna funkade ur-dåligt. Med mycket smärtlindring var det svårt att få något att funka.

På bilder tittar Agneta och Marie på vad jag skriver på skärmen. Kommunikationen var jätteviktig för mig. Jo det är en penna jag har i munnen, jag försökte skriva också.

1 kommentar:

Anonym sa...

När jag ser bilden minns jag lukten av rengöringssprit, ljudet av pumpen till sängen, brummandet från alla maskiner, slangar med blod men mest av allt minns jag overklighetskänslan och sorgen över att det var du som låg och kämpade mitt i alltihop.