tisdag, juli 14, 2009

Vattenmelon i solen.



Vattenmelon och fetaost i solen.

Jag har just kommit ut till landet. Det är urskönt väder. Pappa hjälper till i trädgården och jag själv har just vaknat av solen och fågelkvittret.

Jag går runt med min nya kamera och fotar. Bilderna blir jättebra och det ser väldigt bra ut på min HD-laptop. Jag har även hunnit med att göra några "Wallpapers" och lagt ut dom på Picasa.

Till lunch dukar jag fram vattenmelon och fetaost till mig och min pappa. Det är bara vi här ute, de andra är på väg in eller så jobbar dom idag. Vi ska iväg till Vätö imorgon och då ska vi plocka jordgubbar som vi har längtat till hela året.

Jag tror jag kommer att göra en liten film om när vi är i väg och plockar. Kommer lägga upp den på Youtube senare så håll utkik där.

Ok men nu måste jag sticka, syrran står och väntar otåligt. Vi måste iväg till gubbarna.

För Spotify användare:
Min Tio i Topp lista
Min Topp lista
Min Soft Topp lista

Inga kommentarer: