måndag, januari 21, 2008

Ny vecka.

Denna vecka börjar som vanligt med alla de vanliga bestyren. Tvätt städning handla osv. Ska sätta mig ner med lite SilkRoad i kväll.

Jag ser fram emot fredagen då jag ska ha mitt första möte på jobbet. Jaa det är ju faktiskt andra mötet sen jag blev sjuk men sist i förra året så fick jag ju många infektioner och var tvungen att ligga inne ett tag till.

Nu har jag varit infektionsfri i några månader och ska försöka igen. Som ni vet kanske så är jag en Google-freak jag kör allt som google har att erbjuda.

Nästa film jag planerar att se heter "Across the Univers" och det verkar vara en ny version på temat 60-tal-Vietnam-drog-hallucinationer-film. Trailern var rätt intressant och den finns på Sonys adress.

Annars följer jag denna politiska utveckling med intresse.
Andra nya saker pågång:
Ekträd i lägenheten

Inga kommentarer: