onsdag, mars 14, 2007

Besked


Jag sitter och väntar på besked om hemfärd. Jag har flyttats till ett undersökningsrum då en annan patient behövde rummet. Det är och för de mutade mig med en dator med interner. Ja så lättköpt är man alltså. Men det är ok, jag känner mig faktiskt riktigt frisk.

Idag är det mycket bättre i går var jag yr och hade ont i kroppen. Detta berodde på att jag hade lite brist på vissa ämnen i kroppen, jag fick dropp och det verkade ha hjälpt bra.

Annars verkar det ju vara vår utomhus, så nu ska jag ut i värmen och gassa ett tag, ja ett litet tag iallafall. Jag måste ju hem till nya datorn.

1 kommentar:

TibroAli sa...

Vår ???

Här i Skåne är det nästan sommar ;-)!
Det är tur att ni i Stockholm inte kan påverka vädret i Skåne.
Nja, förresten jag tar tillbaka det sista.. Förra gången Marta var här tog hon med sig Stockholmsvädret.

/TibroAli