tisdag, mars 13, 2007

Avvänjning


Sitter utan syrgas för att vänja mig av med beroendet. Det går snabbt att vänja sig med den extra hjälp man får av syrgasen. Men avvänjningen är lite jobbig för man blir lätt yr och orkeslös när syret inte räcker till.

Nåja, så fort jag kan vara utan så får jag ju åka hem så det ska nog inte ta så lång tid. Jag har förberett med bilen så att den står på plats och så fort som jag får så åker jag hem igen. Inte en dag i onödan på sjukhus detta kan jag allt för väl.

jag saknar Silkroad och min nya dator vilka jag aldrig kan av vänjas från. Det ska till värre saker för att få mig att sluta med det.

Det har tagit nästan precis en vecka vilket är mycket bra för mig. Sist det begav sig till sjukhuset, och då också med en lunginflammation, tog en månad på sjukhuset och mycket längre rehabilitering.

Inga kommentarer: