måndag, november 06, 2006

Tidsfördriv.

Jag sitter hemma och försöker "döda" tid. Kill time? Ja, eller som man kan uttrycka det att fördriva tid. Tidsfördriv. Jag sitter för tillfället i husarrest. Får inte träffa folk för att jag just haft lunginflammation. Varför inte spela tänkte jag.

När jag dammat fram min PS2 (playstation 2) upptäckte jag att min handkontroll hade gått sönder, suck. Jag åkte då till El-giganten för att köpa en ny. Där upptäckte jag att en ny PS2 kostade lika mycket som en handkontroller plus en del annat jag ville ha. Så jag kom hem med PS2 (two) som är mindre och bättre än den gamla. Jippy! Här ska spelas.

Nu ska jag bara ner och hämta två nya spel jag beställt genom internet. Det blir "Devil may Cry" två och tre. Mumma! Det gäller bara att åka ner och hämta det då det inte är så mycket folk ute.

Vi höres efter jag fördrivit lite tid.

Inga kommentarer: