tisdag, november 07, 2006

Lite hängig.


Jag skulle till KS idag för provtagning men jag kände mig trött och hängig idag. Nästan som jag var förkyld. Hoppas inte det för det tar så lång tid för mig att återhämta mig från en förkylning.

Jag har pratat med lungmottagningen och där tycke man att jag skulle ta det lugnt och dricka något varmt. Te med honung är ju en klassiker, Jag får prova det.

Annars så spelar jag så ofta jag kan och har lust. Men med värk är det svårt att koncentrera sig. Annars kan jag ju alltid sitta och lyssna på min granne. Han flyttar ut nu och det hörs ska ni veta. Det borras släpas och smäller i väggarna hos mig. Jag måste vid tillfällen hålla i mina glas som jag har på hyllan för att de inte ska ramla av den. Och på kvällarna tar ha igen tiden genom att tvätta efter 18:00.

Suck men det är ju snart slut med det. Det är bara stå ut med eländet ett litet tag till. Den första december är det slut.

Inga kommentarer: