måndag, juli 05, 2010

Dag 186



Semester! Skönt, det är på tiden att jag vilar jag upp mig från jobbet. Nja inte för att har så mycket på jobbet. Men bara det att man slipper åka dit på ett tag gör rätt mycket.

Ja är inte färdig med köket ännu så det blir till att ligga i nu under semestern. Allt är snart färdigt jag har bara kvar att måla väggarna. Jag passar också på att fräscha till i karmar och fixar alla "chippade" kanter på listerna.

Det blir precis som jag hade planerat den. Mycket bättre med arbetsytor och köket är nu luftigare och modernare än innan. Skönt, det var på tiden att slänga ut alla väggskåp som tyngde ner hela upplevelsen i köket.

Jag har också installerat Andriod OS på Virtualbox och jag ska skriva lite "appar" till Andriod. Kul att skapa min första egna app.

Har också varit i Hälsingland och gått på Dollarstore, hittade mycket skräp och det var roligt att gå där och köp allt möjligt onödigt.

Jag ska nog snart ut och fiska med mina nyinköpta drag och flöten. Billigt på Dollarstore.

Inga kommentarer: