måndag, mars 01, 2010

Dag 60.


Värk igen. Ett tag hade jag glömt av hur det kändes men nu är den tillbaka igen. Värken. Jag jag kan inte riktigt beskriva hur det känns men tänk dig att du hade en tryckkammare från midjan och med åt. En tryckkammare som pressade klämde dina ben. Ja nästan så känns det. Och lägg till lite molande värk i leder och skelett också, som någon gnagde på dom.

Ja det blir väll till att ta tabletter igen. Ja det finns faktisk hjälp att få och jag är inte sen att ta den, om man säger så. Annars upptäckte jag på träningen idag att smärtan var lite mindre när jag cyklade på träningscykeln. Ja så när värken blir för svår kommer jag att hoppa upp på cykeln jag har i TV-rummet.

För övrigt är allt väl och jag sitter hemma och jobbar lite ska snart ta dom där värktabletterna och sedan går jag och vilar ett tag. Träningen tog hårt idag, då jag försökte träna bort all värk. Jag tar hellre träningsvärken än den reumatiska värken.

Och om man tittar ut så blir man nästan deprimerad, snöblaskig regn och grått grått grått. Tur att det finns mediciner för det också, haha. Jag inte mot snöslasket, alltså. Om man ska medicinera sig mot snöslasket så måste man väll ta till de riktiga drogerna som LSD. Och roligt ska vi inte ha det idag.

Inga kommentarer: