torsdag, december 03, 2009

A1H1 - virus infekterat.



Karolina var just förbi mig och hon hade lite oroande uppgifter. Tydligen har någon försökt hyra ut min lägenhet på blocket. Med några bilder (ej min lägenhet, dock) har någon försökt hyra ut lägenheten.

Ja det kan ju försöka. Men förr eller senare kommer jag på vem det är, man är inte riktigt anonym på nätet och jag vet hur man ska hitta folk.

Andra virus som A1H1 kan nu också glömma att försöka utnyttja mig, jag är nämligen immun mot den nu. Med min andra spruta så blir man immun mot virus infektionen. Där fick ni - ni alla parasiter.

Jag kommer att kolla över alla mina sidor på Internet och nu ska all onödig information om mig bort från nätet. Det är ju onödigt att fresta parasiten.

Ha det gött, så hörs vi senare - har en tjuv att fånga.

Inga kommentarer: