söndag, november 08, 2009

Ingrid-Marie och Tomater



Snart ska jag in till KS och jag sitter så här dagarna innan och funderar på vad jag ska ha med mig till sjukhuset.

Helgen blev ganska kämpig. Hade ett stort dop att gå på igår, Lördag. Lördagen är ju min vilodag då jag återhämtar mig efter veckans alla bestyr. Men nu blev det inte så och jag känner mig ganska sliten idag. Jag får ju vila under nedsövningen på tisdag.(LOL)

Och idag var det full rulle igen med matköp,tvätt och städning med allt vad det innebär. Förhoppningsvis kommer allt detta att bli mycket lättare i framtiden.

Datorn kommer säkert med på tisdag, jag måste ju ha något att göra medan man väntar. Och väntar får man göra när man har med sjukvården att göra. Och jag tror nog att jag kommer att bli utskriven ganska snabbt efter operationen.

Jag läser för tillfället "The fallen Symbol" av Dan Brown, och som vanligt är hans böcker mycket underhållande.

Annars är denna årstid den bästa, nu när man kan köpa svenska äpplen. Sorten Ingrid-Marie är som ni kanske vet min favorit.

Inga kommentarer: