torsdag, maj 21, 2009

Vinnare American Idol 2009



Vinnaren 2009 i den Amerikanska Idol tävlingen är Kris Allen.

Kris är 23 år från delsaten Arkansa. Hans motstånd var Adam Lamber som sjöng med en unik fasett-stämma, kanske för unik för den Amerikanska befolkningen. Det kanske var alldeles för liberalt.

Jag har inte hunnit se programmet ännu men den håller på att laddas ner från nätet.
Ska nog se den senare idag, är på väg till landet.

För att kommentera mitt tidagiare innlägg om att bli hel igen så har jag just pratat med mina läkare igen. Och det kommer att bli en rätt avancerad operation så det kommer ta mer tid att planera den innan jag får göra den. Hoppas bara att ja får göra den innan sommaruppehållet.

För Spotify användare:
Min Tio i Topp lista
Min Topp lista
Min Soft Topp lista

Inga kommentarer: