måndag, februari 23, 2009

Fyrtioårskalas.


Jag har varit på ett fyrtioårskalas i helgen. Det var roligt och jag orkade vara med fram till klockan elva. Det är ganska bra för att vara jag. Jag brukar ju inte orka så länge eller så har jag somnat ifrån kalasen på någon säng eller någon soffa. När jag är trött så somnar jag gärna och ofta.

Jag somnade ifrån min systers födelsedag i somras. Jag skulle sätta på kaffe efter middagen då jag såg en säng. "Jag ska bara vila medans jag väntar på kaffet" tänkte jag. Vipps! så har jag somnat fast rummet är fullt av ungar som spelade PS2. Inga problem med ljud om jag är trött så somnar jag.

Ja, denna gång orkade jag lite mer. Kanske berodde det på att det inte fanns någon säng i närheten. Men två soffor så jag hade ju möjligheten.

Jag läser nu: Eldest av Christopher Paolini, andra boken i serien om "Eragon"

För Spotify användare:
Min Tio i Topp lista
Min Topp lista
Min Soft Topp lista

Inga kommentarer: