måndag, december 18, 2006

Vems toa är vems?


Trött efter en långhelg på landet är jag hemma och chattar med syskonen. Pratade just med en av mina bröder och han hade just löst ett allvarligt problem. Problemet lyder som följande, det är altid kö till toaletten vid morgonbestyren. Lösningen som inte alltid helt självklar men en lösning ändå, man köper en lägenhet med två toaletter.

Javisst en ny lägenhet i fyra-miljon-klassen i självaste vasastan i centrala Stockholm. En helt underbar lägenhet förövrigt. Jag har redan börjat planera och smida planer på att flytta in hos dom. Det sparar ju på mina boendekostnader och de har ju så många rum nu som bara står möbel-lösa fyllda med kartonger.

Nåja jag är ju rätt nöjd med min lägenhet, ja det är jag trots alla försök från andra familjemedlemmar att få mig att flytta. Nej jag blir kvar i min våning ett tag till och hör sen. Jag har ju bara bott här i 3-4 år. Och min toa är i allafall min toa.

Inga kommentarer: